Puste miejsce parkingowe. Widz tylko czeka, aż ktoś na nim zaparkuje. Pory roku się zmieniają, a miejsce pozostaje puste. I to jest smutne, bo to oznacza, że w firmie, do której należy parking, nie zatrudnia się osób niepełnosprawnych.
W spocie, w którym głównym bohaterem jest miejsce parkingowe, nie chodzi o to – jak mogłoby się wydawać – by przekonywać kierowców do nieparkowania w tym miejscu, ale by nakłonić pracodawców do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej: „Hire a disabled person. Help them occupy this spot" (Zatrudnij osobę niepełnosprawną. Pomóż im zająć to miejsce.). Wakat dla niepełnosprawnego już jest. Jedyne czego brakuje to inicjatywy pracodawcy.
Reklama, zrealizowana na zlecenie Associação Desportiva para Deficientes (Sportowe Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych), wyświetlana jest w telewizji od początku lutego 2012 roku.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?