Ile razy można odpowiadać na to samo pytanie? Mężczyzna zirytował się już po trzech razach, a potem przeczytał notatkę podaną mu przez jego ojca: Dzisiaj są trzecie urodziny mojego syna. Poszliśmy razem do parku, gdzie zobaczył motyla. 21 razy pytał mnie co to jest, a ja za każdym razem odpowiadałem mu "to jest motyl". Z każdym kolejnym razem przytulałem go i kochałem jeszcze bardziej.
Kampania "Fluture" nie jest standardową reklamą sieci komórkowej. Przedstawia ona staruszka na ławce, a obok niego siedzi jego syn zajęty czytaniem gazety. W pewnym momencie nadlatuje żółty motyl, który przyciąga ich uwagę. Starszy mężczyzna pyta "co to jest", na co otrzymuje odpowiedź "To jest motyl". Pytanie pada jeszcze dwa razy, ale młodszy z każdym razem jest coraz bardziej poirytowany, aż w końcu wybucha, nie rozumiejąc ile razy można zadawać to samo pytanie. Po tym starszy mężczyzna prosi o przeczytanie na głos sytuacji z przeszłości opisanej w jego dzienniku. W tym momencie mężczyzna uświadamia sobie swój błąd oraz to, że powinien wykazać się większym zrozumieniem, cierpliwością, a także ilością czasu poświęcanego swoim najbliższym.
Spot przygotowany przez agencję Papaya Advertising dla firmy Cosmote przede wszystkim przypomina jak ważne jest poświęcenie czasu osobom wokół oraz wysłuchanie ich. Przesłaniem reklamy jest myśl, że ludzie mają do dyspozycji czas, który mogą poświęcić na rozmowy i utrzymanie kontaktu z bliskimi, jednakże często go nie wykorzystują. Twórcy podkreślili również istotę posiadania swojej rodziny i innych ważnych osób w życiu blisko siebie oraz wagę poświęcania im czasu. Dzięki kampanii firma Cosmote kreowała swój wizerunek jako marka pełna empatii, która troszczy się o innych.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy