Kobietę farmerkę przygniata coraz większy ciężar. Jest kolorowo, ale jednak trochę strasznie.
Drobni farmerzy produkują połowę żywności na świecie. Większość z nich to kobiety. Praca na roli jest coraz trudniejsza ze względu na zmieniający się klimat oraz zanieczyszczenie środowiska. Sytuacja może się zmienić, jeśli pod wpływem presji społecznej, rządy krajów rozwijających się oraz ich polityczni mentorzy z krajów wysoko rozwiniętych podejmą działania wspierające te kobiety. Stąd pomysł na kampanię pt. „Support women farmers” przygotowaną przez agencję Latte Creative dla Action Aid International.
Kampania promowana jest w internecie poprzez animowany spot, którego bohaterkami są afrykańskie farmerki. Klatka po klatce film pokazuje obciążenie z jakim muszą zmagać się na codzień. Swoje wsparcie dla kampanii można okazać dzieląc się filmem na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter). Action Aid International zaplanowało również w ramach kampanii aktywny udział w Konferencji Klimatycznej ONZ w Republice Południowej Afryki.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć tutaj.
P. Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka