Agencja marketingowa Timgu nawiązała współpracę z Fundacją Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Timgu odpowiada za planowanie i realizację strategii internetowej, w tym kampanii AdWords oraz wspomaga optymalizację strony www organizacji.
Fundacja Anny Dymnej od prawie 10 lat pomaga osobom dorosłym niepełnosprawnym intelektualnie. Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Timgu jest zbudowanie za pośrednictwem internetu pozycji marki Fundacji jako eksperta w dziedzinie niepełnosprawności intelektualnej osób dorosłych. Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujacych w internecie treści związanych z osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie. Są to zarówno rodziny tych osób, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby chcące wspomóc Fundację w jej pracy: wolontariusze, darczyńcy, partnerzy i sponsorzy.
Timgu jest odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii AdWords w programie Google Grants. Narzędzia Google AdWords i Google Analytics mają pozwolić na dokładną analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym i umożliwić podejmowanie decyzji o alokacji budżetów reklamowych w poszczególne projekty.
Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak pozycja reklamy, koszt za kliknięcie, lokalizacja a koszt konwersji, by optymalizować efektywność prowadzonych kampanii. Jest to przydatne w codziennej pracy nad kampaniami AdWords, których celem jest wspieranie zbiórki środków na wyposażenia Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną „Dolina Słońca” w podkrakowskich Radwanowicach, promowanie prowadzonych przez Fundację Warsztatów Terapii Artystycznej oraz kampania 1%.
Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy