Ruszyła akcja „Posadź drzewo” firmy Tetra Pak. Jej celem jest zasadzenie 70 000 drzew na terenach polskich Parków Narodowych.
W 2006 roku firma Tetra Pak zainicjowała akcję ekologiczną „Posadź drzewo dobrym zakupem”, dzięki której na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego posadzono 100 000 nowych drzew.
W ramach akcji w 2006 roku przeprowadzony został także konkurs plastyczny pod nazwą „Lasy Naszej Klasy”, w którym udział wzięło ponad tysiąc dzieci ze szkół podstawowych.
W 2007 roku firma sadziła drzewa na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego, Parku Narodowego Gór Stołowych oraz wspierała działania Arboretum – muzeum drzewa – w Ojcowskim Parku Narodowym. W sumie zasadzono w Polsce ponad 170 000 drzew.
W tym roku akcja wsparta jest sadzeniem Wirtualnego Lasu. Każdy może włączyć się w akcję poprzez posadzenie wirtualnego drzewa, w zamian Tetra Pak obiecuje posadzić prawdziwe.
Strona akcji: www.posadzdrzewo.pl.
Finał akcji planowany jest na 25 kwietnia br., kiedy to na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Drzewa (Arbor Day), przeprowadzany pod patronatem Organizacji ds. Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) ONZ.
„Posadź drzewo” jest elementem długofalowych działań edukacyjnych, które Tetra Pak planuje realizować również w przyszłym roku.
Akcję „Posadź drzewo” przygotowały agencje Opus B i Harder&Harder. Stronę internetową zrealizowała agencja interaktywna E_misja.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany