Tetra Pak posadzi drzewa, Big Star wyprodukuje tree shirty
Rusza 5. edycja akcji „Posadź Drzewo” polskiego oddziału koncernu Tetra Pak. Tym razem, dzięki zaangażowaniu internautów Tetra Pak ma zamiar zasadzić 160 000 drzew w trzech polskich parkach narodowych – w Kampinoskim Parku Narodowym, Parku Narodowym Gór Stołowych i Wielkopolskim Parku Narodowym.
Celem uruchomionej w 2006 roku akcji „Posadź Drzewo„ jest wspieranie parków narodowych oraz angażowanie społeczeństwa w problematykę ochrony środowiska naturalnego, szczególnie w zakresie odnawialności surowców i sposobów zapobiegania nadmiernej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Od 2008 roku poprzez stworzenie wirtualnego lasu na stronie www.posadzdrzewo.pl w akcję angażowani są internauci, których wirtualne drzewka zasadzane są następnie przez Tetra Pak w polskich parkach narodowych.
W sumie, dzięki zaangażowaniu i wrażliwości ekologicznej internautów, w polskich parkach narodowych ma szansę urosnąć pół miliona nowych drzew. W zeszłym roku poprzez serwis www.posadzdrzewo.pl, bez użycia dodatkowych mediów, w akcję włączyło się 1,3 mln unikalnych uczestników. W tym czasie do fanów akcji na Facebooku dodało się 10 tys. osób.
Partnerem „Posadź Drzewo„ został w tym roku Big Star, który w ramach dodatkowego konkursu dla internautów wyprodukuje specjalną edycję TreeShirtów z ekologicznym nadrukiem zaprojektowanym przez uczestników akcji.
Kampanię realizuje agencja Opus B we współpracy z należącą do grupy NuOrder agencją E_misja Interactive 360.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!