logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Test wiedzy o HPV od MSD
20.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Test wiedzy o HPV od MSD



Ponad 800 osób wykonało test na wiedzę o HPV pt. „Pierwszy Krok” stworzony przez firmę MSD produkującą szczepionki przeciwko zakażeniu wirusem HPV (wirus brodawczaka ludzkiego), dostępny na stronie www.pierwszykrok.edu.pl.

Statystyki pokazują, że około 80% osób aktywnych seksualnie ma z nim kontakt, 50% zakaża się nim w trakcie swojego życia. Każda kobieta może zachorować na raka szyjki macicy, każda może też zapobiec tej chorobie – wystarczy regularnie wykonywać cytologię oraz skorzystać z możliwości zaszczepienia się przeciwko wirusowi HPV, odpowiedzialnemu za rozwój raka szyjki macicy.

Test zawiera 5 podstawowych pytań sprawdzających w jakim stopniu zagrożenie HPV dotyczy daną osobę.

Strona internetowa www.pierwszykrok.edu.pl powstała na potrzeby programu edukacyjnego „Wybierz Życie – Pierwszy Krok”, prowadzonego przez Fundację MSD dla Zdrowia Kobiet oraz partnerów z Inspekcji Sanitarnej, którego celem jest zmniejszenie występowania raka szyjki macicy i umieralności na tę chorobę. Program skierowany jest głównie do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, ich rodziców i opiekunów, a także kadry pedagogicznej, ale wiedza w nim zawarta przyda się każdemu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek