logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Test na wrażliwość
23.04.2008
Tematy: Kampanie, Norwegia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna

Test na wrażliwość



Norweski Czerwony Krzyż w oryginalny sposób przygotował swoją nową akcję społeczną. Akcja została oparta na metodzie badania słuchu. Jej celem jest pozyskanie nowych wolontariuszy, pomocy finansowej dla organizacji oraz jej promocji w internecie.

Na stronie internetowej wisi specjalna aplikacja. Początkowo odbiorca ma wrażenie, że bierze udział w prawdziwym badaniu słuchu. Wrażenie takie potęgują m.in. początkowe rady aby wykorzystać słuchawki, odizolować się od źródeł hałasu, informacja że test zajmie ok. 3 minut. Badanie rozpoczyna się, emitowane są dźwięki. Po chwili słychać głos dziewczynki, która obwinia się o to, że jest przyczyną coraz częstszych kłótni rodziców. Mówi, że jest jej miło, że ktoś jej wreszcie wysłuchał.

Na końcu "testu" pojawia się wyjaśnienie – organizatorom zależało przede wszystkim by dana osoba faktycznie w skupieniu słuchała informacji. Wyjaśniają, że wiele dzieci nie ma z kim porozmawiać o swoich problemach. Włączenie się w działania organizacji pozwoli pomóc większej liczbie dzieci, która zostaje pozostawiona sama sobie.

Norweski Czerwony Krzyż wskazuje trzy możliwe sposoby pomocy: zostanie wolontariuszem organizacji, przekazanie „testu” rodzinie/znajomym, przekazanie dotacji finansowej.

Akcja została zorganizowana w ciekawy i niestandardowy sposób. Wykorzystując początkowe zaangażowanie uczestnika badań organizatorzy kierują do niego przekaz akcji i pokazują jak można zareagować na problem.

Aby wziąć udział w teście należy odwiedzić stronę www.horselstest.no/english/
M.Czerepak



Nazwa kampanii:
Horsels test
Czas:
2008.3.1
Nadawca:
Norweski Czerwony Krzyż
Media:
Internet
Adresaci:
Wszyscy, w szczególności młode osoby - potencjalni wolontariusze





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek