logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.01.2013

Tesco zakończyło X edycję programu dla szkół



Zakończyła się dziesiąta edycja programu Tesco dla Szkół, odbywająca się pod hasłem „Zdrowo Najedzeni”. Prawie 12000 uczniów z 752 szkół stworzyło 877 prac konkursowych – krótkich filmików o zdrowym odżywianiu. Najważniejszym elementem konkursu było głosowanie internetowe, które decydowało o kwalifikacji prac konkursowych do II etapu – obrad jury. Formuła miała zachęcać szkoły do aktywnego promowania swoich prac i angażowania środowiska lokalnego. Podczas głosowania trwającego od 19 listopada do 17 grudnia zarejestrowani na stronie użytkownicy oddali łącznie ponad 2 mln głosów. 

Nowością w tej edycji konkursu była gra online, dzięki której można było zdobyć dodatkowe punkty dla wybranej szkoły. Koncepcja gry bazowała na mechanizmie grywalizacji. W grze uczestniczyło przez trzy tygodnie prawie 100 000 osób. Zainteresowaniem cieszyły się również konkursy dodatkowe, angażujące zespoły projektowe do ciągłego pogłębiania wiedzy o zdrowym żywieniu. Wzięło w nich udział ponad 50% wszystkich uczestników.

Prowadzono także działania komunikacyjne skierowane zarówno do bezpośredniej grupy docelowej konkursu (ulotki i plakaty wysyłane bezpośrednio do 5500 szkół, interaktywna strona konkursu), do klientów sklepów Tesco (materiały POS, LED TV, POS TV i IMS) oraz z zakresu media relations realizowanych na poziomie ogólnopolskim i regionalnym.

Kolejna, XI edycja programu Tesco dla Szkół rozpocznie się jesienią.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek