Zakończyła się dziesiąta edycja programu Tesco dla Szkół, odbywająca się pod hasłem „Zdrowo Najedzeni”. Prawie 12000 uczniów z 752 szkół stworzyło 877 prac konkursowych – krótkich filmików o zdrowym odżywianiu. Najważniejszym elementem konkursu było głosowanie internetowe, które decydowało o kwalifikacji prac konkursowych do II etapu – obrad jury. Formuła miała zachęcać szkoły do aktywnego promowania swoich prac i angażowania środowiska lokalnego. Podczas głosowania trwającego od 19 listopada do 17 grudnia zarejestrowani na stronie użytkownicy oddali łącznie ponad 2 mln głosów.
Nowością w tej edycji konkursu była gra online, dzięki której można było zdobyć dodatkowe punkty dla wybranej szkoły. Koncepcja gry bazowała na mechanizmie grywalizacji. W grze uczestniczyło przez trzy tygodnie prawie 100 000 osób. Zainteresowaniem cieszyły się również konkursy dodatkowe, angażujące zespoły projektowe do ciągłego pogłębiania wiedzy o zdrowym żywieniu. Wzięło w nich udział ponad 50% wszystkich uczestników.
Prowadzono także działania komunikacyjne skierowane zarówno do bezpośredniej grupy docelowej konkursu (ulotki i plakaty wysyłane bezpośrednio do 5500 szkół, interaktywna strona konkursu), do klientów sklepów Tesco (materiały POS, LED TV, POS TV i IMS) oraz z zakresu media relations realizowanych na poziomie ogólnopolskim i regionalnym.
Kolejna, XI edycja programu Tesco dla Szkół rozpocznie się jesienią.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy