Zakończyła się dziesiąta edycja programu Tesco dla Szkół, odbywająca się pod hasłem „Zdrowo Najedzeni”. Prawie 12000 uczniów z 752 szkół stworzyło 877 prac konkursowych – krótkich filmików o zdrowym odżywianiu. Najważniejszym elementem konkursu było głosowanie internetowe, które decydowało o kwalifikacji prac konkursowych do II etapu – obrad jury. Formuła miała zachęcać szkoły do aktywnego promowania swoich prac i angażowania środowiska lokalnego. Podczas głosowania trwającego od 19 listopada do 17 grudnia zarejestrowani na stronie użytkownicy oddali łącznie ponad 2 mln głosów.
Nowością w tej edycji konkursu była gra online, dzięki której można było zdobyć dodatkowe punkty dla wybranej szkoły. Koncepcja gry bazowała na mechanizmie grywalizacji. W grze uczestniczyło przez trzy tygodnie prawie 100 000 osób. Zainteresowaniem cieszyły się również konkursy dodatkowe, angażujące zespoły projektowe do ciągłego pogłębiania wiedzy o zdrowym żywieniu. Wzięło w nich udział ponad 50% wszystkich uczestników.
Prowadzono także działania komunikacyjne skierowane zarówno do bezpośredniej grupy docelowej konkursu (ulotki i plakaty wysyłane bezpośrednio do 5500 szkół, interaktywna strona konkursu), do klientów sklepów Tesco (materiały POS, LED TV, POS TV i IMS) oraz z zakresu media relations realizowanych na poziomie ogólnopolskim i regionalnym.
Kolejna, XI edycja programu Tesco dla Szkół rozpocznie się jesienią.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!