Tesco opublikowało Raport Społecznej Odpowiedzialności, podsumowujący okres 2012/13 – 2013/14.
Raport prezentuje spektrum inicjatyw społecznych, programów rozwojowych i edukacyjnych zrealizowanych przez Tesco. Jest to również podsumowanie pierwszego roku funkcjonowania nowej strategii społecznej odpowiedzialności firmy, która wyznaczyła nowe cele i priorytety: walkę z marnotrawieniem żywności, promocję zdrowego stylu życia i tworzenie możliwości dla młodych ludzi. Zostały podsumowane również działania dotyczące funkcjonowania firmy na co dzień – jak np. minimalizowanie wpływu na środowisko, tworzenie dobrego miejsca pracy, relacje z dostawcami, zapewnienie wysokiej jakości produktów czy wsparcie lokalnych społeczności.
Firma wykorzystała w raporcie międzynarodowe wytyczne raportowania (Global Reporting Initiative) i metodologię pomiaru efektów społecznych (LBG), która pokazuje, czy firma dobrze zainwestowała swoje środki w programy społeczne.
Aby zachować możliwie wysoką obiektywność w wyborze zagadnień, spytaliśmy o zdanie ekspertów zajmujących się tematyką Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i ochrony środowiska, reprezentujących branżę handlową i świat biznesu, przedstawicieli organizacji pozarządowych i uczelni. To oni wskazali nam obszary, w których chcieliby uzyskać szczegółowe informacje – wyjaśnia Patrycja Bejm-Maras, CSR Manager w Tesco Polska.
Elektroniczną wersję raportu można pobrać ze strony Tesco Polska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”