Od 24 stycznia do 6 lutego trwać będzie kampania „Drużyna polskiego produktu” zachęcająca konsumentów do „kibicowania” polskim produktom, czyli do wybierania ich podczas zakupów. Akcja obejmuje blisko 500 krajowych wyrobów, pochodzących od 40 producentów.
„Drużyna Polskiego Produktu” to druga odsłona kampanii „Święto Polskiego Produktu”, która zorganizowana została jesienią 2007 roku. Wśród osób, które zakupią polskie produkty specjalnie oznaczone wywieszką „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”, rozlosowane zostaną nagrody (główna to 5 tys. złotych na wyjazd na mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej podczas rozgrywek Euro, pozostałe – 150 koszy z polskimi produktami oraz 50 bonów towarowych Tesco o wartości 100 zł każdy; łączna wartość nagród dodatkowych to 20 tys. złotych).
Oznaczeniem „Kupując Polskie Produkty – Dajesz Pracę”, wyróżnione mogą zostać produkty których koszt wytworzenia w co najmniej 51% poniesiony został w Polsce.
Kreację kampanii przygotowała agencja DEMO Effective Launching.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany