logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Teraz to widać, a teraz… już nie
04.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Teraz to widać, a teraz… już nie



Dopóki puszka jest zamknięta – jest bezpiecznie i wszystko widać: "Agora voce ve" (Teraz to widzisz). Gdy dłoń sprawnie otwiera puszkę, w miejscu rowerzysty ukazuje się ciemne wnętrze pojemnika i sycząca piana piwa, która psuje widoczność: "Agora nao" (Teraz już nie). Hasło kampanii rozwiewa wątpliwości co do jej przesłania: „Evite acidentes. Não beba a drija” (Uniknij wypadków. Nie prowadź pod wpływem)

Ze statystyk wynika, że odbiorcom akcji przeciwko prowadzeniu pod wpływem alkoholu, znudziły się kreacje drastyczne czy wstrząsające, które działały na zasadzie terapii szokowej. Kampania Fiata zmierza dlatego w innym kierunku. Nie potrzeba nic więcej niż wieczko puszki, żeby przekazać oczywiste przesłanie: alkohol osłabia koncentrację i znacząco wpływa na postrzeganie świata. To truizm, który trzeba powtarzać.

Włoski koncern samochodowy postawił na prostą formę i jednoznaczne skojarzenia. Ograniczona ilość słów, brak lektora i statyczne ujęcie to główne motywy kampanii.

Fiat zaprezentował swoją kampanię przed długim majowym weekendem, życząc wszystkim kierowcom udanego i odpowiedzialnego wypoczynku.
Filip Jędruch








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek