logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Węgry, Prawa człowieka
   ──────  20.10.2010

Teraz. Od razu. Natychmiast.

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Internet pełen jest relacji z cudów: "Pies, który mówi do swojego właściciela", "Niesamowity błąd bramkarza!", "Ptak śpiewający hit Eltona Johna". A współczesny człowiek jest ogromnie niecierpliwy – na codzienną porcję internetowej rozrywki nie chce czekać dłużej niż kilka sekund. Strona, film, który nie otwiera się odpowiednio szybko przestaje interesować – użytkownik internetu klika w kolejny link, by obejrzeć coś innego. Natychmiast. Od razu, gdyż cierpliwość przestała być cnotą, stając się stratą czasu. Są jednakże miejsca na świecie, gdzie czekanie jest życiową koniecznością. Są ludzie, którzy czekają całe dnie i tygodnie na swoją porcję jedzenia.

To im poświęciło swoją internetową kampanię „Slow download films” Amnesty International – międzynarodowa organizacja , której celem jest walka o przestrzeganie praw człowieka. Ryzykując zniecierpliwienie i irytację internautów agencja DDB z Budapesztu przygotowała dla AI 25 filmów z obiecującymi tytułami (Np. „Małpa, która potrafi wysłać e-mail!”), w których przez 15 sekund nie widać nic, poza informacją o trwającym ładowaniu video. Ci, którzy wytrwają, zobaczą również hasło: „Zniecierpliwiony? Jeśli to zbyt trudne, czekać 15 minut, wyobraź sobie 15 lat czekania na jedzenie. ”

Kampania może być odbierana zarówno jako lekcja cierpliwości, jak i próba uświadomienia internautom, iż zdanie „Nie mam czasu czekać” dla jednych oznacza zniecierpliwienie i znudzenie, a dla poszkodowanych przez los, może oznaczać na przykład śmierć z głodu.

Seria filmów jest kolejnym narzędziem Amnesty International wspierającym misję wywierania nacisku na światowych liderów, po to by prawa człowieka włączono do tzw. Milenijnych Celów Rozwoju i by dotrzymano wcześniejszych deklaracji, zmniejszając do 2015 roku obszary świata dotknięte przez biedę.
T. Karwat-Seko


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Slow-download films
Czas:
2010.10.15 - 2010.11.15
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Węgry
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Internet
Wykonawca:
DDB (Budapest)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Impatient already? It only took 15 seconds. Imagine waiting 15 years for food. (Już zniecierpliwiony? To trwało tylko 15 sekund, wyobraź sobie 15 lat czekania na jedzenie.)





polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 25.04.2022

    Niemy krzyk


  • 21.04.2022

    Z tylnego siedzenia


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek