logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  31.10.2013

Ten moment i zapałki



Dwie zapałki promują kampanię poświęconą leczeniu przedwczesnego wytrysku. Jedna z nich płonie, druga zaś jeszcze się nie zapaliła. A w spotach mężczyzna, w trakcie wspólnego oglądania filmu z partnerką czy romantycznej kolacji, nagle… wybucha i znika, pozostawiając po sobie tylko kolorowe konfetti.

Ruszyła polska odsłona kampanii edukacyjnej „Nie tylko moment”, poświęconej problematyce przedwczesnego wytrysku. Według danych podawanych przez organizatorów, co 5. mężczyzna cierpi na tą przypadłość – jest to najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn, mimo to przedwczesny wytrysk to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych dolegliwości. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej. Celem kampanii jest zwiększenie wśród mężczyzn i kobiet świadomości problemu przedwczesnego wytrysku oraz przełamanie wstydu związanego z mówieniem o tym problemie. Na potrzeby kampanii powstała strona www.nietylkomoment.pl zawierająca bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów.

Sponsorem kampanii jest firma Berlin Chemie/Menarini, producent leku Priligy, stosowany w leczeniu przedwczesnego wytrysku u mężczyzn między 18 a 64 rokiem życia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek