Dwie zapałki promują kampanię poświęconą leczeniu przedwczesnego wytrysku. Jedna z nich płonie, druga zaś jeszcze się nie zapaliła. A w spotach mężczyzna, w trakcie wspólnego oglądania filmu z partnerką czy romantycznej kolacji, nagle… wybucha i znika, pozostawiając po sobie tylko kolorowe konfetti.
Ruszyła polska odsłona kampanii edukacyjnej „Nie tylko moment”, poświęconej problematyce przedwczesnego wytrysku. Według danych podawanych przez organizatorów, co 5. mężczyzna cierpi na tą przypadłość – jest to najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn, mimo to przedwczesny wytrysk to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych dolegliwości. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej. Celem kampanii jest zwiększenie wśród mężczyzn i kobiet świadomości problemu przedwczesnego wytrysku oraz przełamanie wstydu związanego z mówieniem o tym problemie. Na potrzeby kampanii powstała strona www.nietylkomoment.pl zawierająca bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów.
Sponsorem kampanii jest firma Berlin Chemie/Menarini, producent leku Priligy, stosowany w leczeniu przedwczesnego wytrysku u mężczyzn między 18 a 64 rokiem życia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland