Dwie zapałki promują kampanię poświęconą leczeniu przedwczesnego wytrysku. Jedna z nich płonie, druga zaś jeszcze się nie zapaliła. A w spotach mężczyzna, w trakcie wspólnego oglądania filmu z partnerką czy romantycznej kolacji, nagle… wybucha i znika, pozostawiając po sobie tylko kolorowe konfetti.
Ruszyła polska odsłona kampanii edukacyjnej „Nie tylko moment”, poświęconej problematyce przedwczesnego wytrysku. Według danych podawanych przez organizatorów, co 5. mężczyzna cierpi na tą przypadłość – jest to najczęstsze zaburzenie seksualne u mężczyzn, mimo to przedwczesny wytrysk to jedna z najrzadziej diagnozowanych i leczonych dolegliwości. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej. Celem kampanii jest zwiększenie wśród mężczyzn i kobiet świadomości problemu przedwczesnego wytrysku oraz przełamanie wstydu związanego z mówieniem o tym problemie. Na potrzeby kampanii powstała strona www.nietylkomoment.pl zawierająca bazę wiedzy na temat przedwczesnego wytrysku oraz porady ekspertów.
Sponsorem kampanii jest firma Berlin Chemie/Menarini, producent leku Priligy, stosowany w leczeniu przedwczesnego wytrysku u mężczyzn między 18 a 64 rokiem życia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy