logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  13.09.2011

Ten billboard się jąka



Jeden billboard to za mało, aby zilustrować jąkanie. Twórcy holenderskiej kampanii „Stutter“ użyli do tego aż trzech nośników. Ich odbiór wymaga większej ilości czasu i skupienia – podobnie jak rozmowa z osobą, która się jąka. Potrójny billboard został opatrzony hasłem „Be patient with people who stutter.“ („Bądź cierpliwy w kontakcie z osobą jąkającą się“).

„Jąkające się“ billboardy wykonane przez agencję Y & R Not Just Film na zlecenie Dutch Stutter Foundation (NFS), trafiły na początku września na ulice Amsterdamu. Miały zobrazować problemy komunikacyjne, z jakimi na codzień borykają się osoby z zaburzeniami mowy.

Celem kampanii jest uświadomienie odbiorcom, że przerywanie osobie, która się jąka, kończenie za nią zdania czy okazywanie zniecierpliwienia nie usprawni komunikacji. Dużo lepiej wykazać się cierpliwością i zrozumieniem, pozwalając rozmówcy na dokończenie wypowiedzi we własnym tempie.

NFS to organizacja zrzeszająca osoby jąkające się, ich rodziny oraz bliskich. Głównym celem jej działań jest zwalczanie stereotypów dotyczących tego zaburzenia mowy i dyskryminacji, zarówno świadomej jak i nieświadomej, osób jąkających się.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stutter
Czas:
2011.9.7 - 2011.9.22
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Dutch Stutter Foundation (NFS)
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Y & R Not Just Film (Amsterdam)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Be patient with people who stutter. (Bądź cierpliwy w kontakcie z osobą jąkającą się.)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek