W ramach zmian strukturalnych w TBWA, TELESCOPE – agenda powołana w 2004 roku przez Malinę Wieczorek, dedykowana do działań prospołecznych agencji, staje się niezależną jednostką.
– To siedmioletni dorobek wielu osób, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. Nasza współpraca z TBWA nie kończy się, otwierają się jedynie nowe perspektywy pracy dla podmiotow podejmujących ważkie tematy społeczne – podsumowuje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director.
TBWA razem z TELESCOPE ma na swoim koncie kikanascie nagród, w tym Dobroczyncę Roku, Złote i Srebrne Effie, w ramach jej działań powstało ponad 40 kampanii społecznych.
TELESCOPE zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu społecznego, opracowywaniem strategii, tworzeniem społecznych kampanii reklamowych, łaczeniem miedzysektorowym podmiotow, projektami CSR, planowaniem mediow oraz pozyskiwaniem i realizacją projektów z funduszy UE.
Malina Wieczorek jest od kilkunastu lat związana z reklamą (od 1999 z TBWA). Zrealizowała ponad 50 kampanii społecznych, nagradzanych w konkursach m.in.: Dobroczyńca Roku, Biały Kruk, Złote i Srebrne EFFIE, Kampania Społeczna Roku, Newsweek 1%.
Media Marketing umiescił Malinę Wieczorek na liscie 100 wpływowych ludzi reklamy w kategorii surferzy.
Współpracuje z UW, Szkołą Liderów Biznesu, jest Ekspertką Instytutu Marketingu Społecznego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę