W ramach zmian strukturalnych w TBWA, TELESCOPE – agenda powołana w 2004 roku przez Malinę Wieczorek, dedykowana do działań prospołecznych agencji, staje się niezależną jednostką.
– To siedmioletni dorobek wielu osób, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. Nasza współpraca z TBWA nie kończy się, otwierają się jedynie nowe perspektywy pracy dla podmiotow podejmujących ważkie tematy społeczne – podsumowuje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director.
TBWA razem z TELESCOPE ma na swoim koncie kikanascie nagród, w tym Dobroczyncę Roku, Złote i Srebrne Effie, w ramach jej działań powstało ponad 40 kampanii społecznych.
TELESCOPE zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu społecznego, opracowywaniem strategii, tworzeniem społecznych kampanii reklamowych, łaczeniem miedzysektorowym podmiotow, projektami CSR, planowaniem mediow oraz pozyskiwaniem i realizacją projektów z funduszy UE.
Malina Wieczorek jest od kilkunastu lat związana z reklamą (od 1999 z TBWA). Zrealizowała ponad 50 kampanii społecznych, nagradzanych w konkursach m.in.: Dobroczyńca Roku, Biały Kruk, Złote i Srebrne EFFIE, Kampania Społeczna Roku, Newsweek 1%.
Media Marketing umiescił Malinę Wieczorek na liscie 100 wpływowych ludzi reklamy w kategorii surferzy.
Współpracuje z UW, Szkołą Liderów Biznesu, jest Ekspertką Instytutu Marketingu Społecznego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce