logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > TelePolska dba o dziadków i wnuki
07.03.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

TelePolska dba o dziadków i wnuki



Zakończył się konkurs fotograficzny „Dziadkowie i wnuki” zorganizowany przez Fundację Dzieci Niczyje pod patronatem TelePolska w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia”. Zadaniem uczestników konkursu było zrobienie fotografii ilustrujących relacje dziadków z wnukami.

Pierwsze miejsce i nagrodę w wysokości 2000 złotych zdobył Marcin Gierchatowski za zdjęcie „Prapra”. Drugie miejsce (nagroda 1500 zł) zajęła Marta Jankowska z pracą „1”. Trzecie miejsce (nagroda 1000 zł) przyznano Andrzejowi Marchewie za pracę „Prawnuk”.

Ponadto, jury przyznało specjalną nagrodę Fundacji Dzieci Niczyje i nagrodę dla autora poniżej 18 roku życia. Otrzymał ją Jan Tarkowski za zestaw zdjęć – „Dziadek i ja”, „Babcia i ja”. Nagrodami rzeczowymi wyróżniono 17 autorów. Wystawa nagrodzonych i wyróżnionych prac zostanie otwarta 23 marca o godz. 17 w warszawskiej Galerii Jabłkowskich i potrwa do końca kwietnia.

TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny. Od czerwca 2010 r. TelePolska realizuje inicjatywę Społeczny Operator Telekomunikacyjny, przeznaczając część swoich dochodów dla organizacji, które kierują swoją pomoc do potrzebujących, w szczególności do dzieci.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek