logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Telefon nie musi mieć podczerwieni
18.10.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Wolontariat

Telefon nie musi mieć podczerwieni

Your browser does not support the video tag.


Dzisiejsze kobiety potrzebują czegoś więcej, potrzebują prawdziwych facetów – deklaruje Barbara Kurdej-Szatan, znana jako blondynka z reklam jednej z sieci komórkowych, w najnowszym spocie SZLACHETNEJ PACZKI. Aktorka zachęca do podjęcia wyzwania i zostania wolontariuszem ogólnopolskiego projektu.

W spocie znana blondynka mówi, że dla niej telefon może nawet nie mieć podczerwieni, ale ważne, by użytkownik miał super serce. Nie tylko czerwone, ale gotowe do podejmowania wyzwań. By chciał zostać bohaterem i pomóc innym wygrać walkę z biedą. Aktorka wystąpiła w spocie charytatywnie.

Stowarzyszenie WIOSNA, organizator projektu, do swoich spotów do tej pory zaprosiło m.in. Szymona Majewskiego, Jerzego Dudka, Adriana Zielińskiego, Darię Widawską, Tomasza Majewskiego i Pawła Małaszyńskiego.

SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolski projekt pomocy ludziom żyjącym w trudnej sytuacji materialnej. Tylko w 2012 roku w jej działania zaangażowało się 250 tys. Polaków. Aktualnie, na specjalnej stronie internetowej www.superw.pl trwa rekrutacja wolontariuszy do kolejnej edycji projektu.



Nazwa kampanii:
Drużyna SuperW
Czas:
2013.10.14
Nadawca:
Stowarzyszenie WIOSNA
Media:
Internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie WIOSNA
Adresaci:
Potencjalni wolontariusze





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 30.04.2025Polska

    Polacy spędzą majówkę w domu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek