logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Białoruś, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  19.09.2013

Telefon, który ratuje palce

Your browser does not support the video tag.


W placówkach edukacyjnych na Białorusi zawisły ulotki w kształcie ludzkiej dłoni. Aby skorzystać z zapisanego na niej numeru telefonu, należało oderwać od niej palec.

Każdego roku mnóstwo różnobarwnych świateł rozbłyskuje na niebie. W ten sposób ludzie żegnają miniony czas. Pokazy kolorowych fajerwerków są nieodłącznym elementem sylwestrowej zabawy. Niestety, odpalanie środków pirotechnicznych przy braku ostrożności wiąże się z dużym ryzykiem, a już zwłaszcza niebezpieczne są wyroby z nielegalnych źródeł, pozbawione atestów bezpieczeństwa. Konsekwencje takiej zabawy ponoszą zwłaszcza dzieci, które są nieświadome zagrożenia. W związku z nielegalnym handlem petardami, białoruski rząd zainicjował kampanię społeczną.

Akcja została skierowana w szczególności do młodzieży szkolnej. Gdy uczniowie korzystali z podanego na ulotce numeru telefonu, zamiast dodzwonić się do handlarza petardami, łączyli się ze specjalną infolinią uruchomioną przez rząd w celu informowania o ryzyku związanym z kupowaniem fajerwerków z nielegalnych źródeł. Informacje na temat kampanii ukazały się również w internetowych środkach przekazu oraz telewizji.

Julia Dybiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
New Year Firecrackers
Czas:
2012.12.1 - 2012.12.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Białoruś
Nadawca:
Emergency Control Ministry of the Republic of Belarus (Białoruskie Ministerstwo Nadzoru nad Stanami Wyjątkowymi)
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
TDI Group (Mińsk)
Adresaci:
Uczniowie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek