logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Teledysk integracyjny i zajęcia dla młodych
29.04.2014
Tematy: Wydarzenia

Teledysk integracyjny i zajęcia dla młodych



Fundacja Dobry Cel od kwietnia do czerwca realizuje projekt „Aktywnością w bariery”. Akcja ma formę kampanii informacyjnej podczas zajęć z młodzieżą.

Część pod nazwą „Aktywnością w bariery – nawet gdy masz koła cztery” kierowana jest do młodzieży niepełnosprawnej. Zajęcia prowadzone są przez osoby z niepełnosprawnościami, skutkującymi znacznym ograniczeniem funkcji, co jednak nie przeszkadza tym osobom w prowadzeniu normalnego życia. Dzielą się oni z młodzieżą niepełnosprawną swoim doświadczeniem życiowym, prezentują swoje historie, pokazują, że po przełamaniu barier w sobie – inne bariery przestają mieć znaczenie. W ramach tej części projektu nagrany zostanie także „teledysk integracyjny” do piosenki niepełnosprawnego rapera Emczasa (Roberta Mkrtchyana), aktorami w teledysku będą także osoby z niepełnosprawnościami.

Projekt ma także część skierowaną do młodzieży sprawnej pod nazwą „Aktywni z głową na karku – wróć z wakacji w jednym kawałku”. Zajęcia prowadzone są przez osoby niepełnosprawne, które swoje dysfunkcje nabyły na skutek wypadków spowodowanych zbytnią brawurą w podejmowanych aktywnościach. Rozmawiają z młodzieżą o swoich doświadczeniach, pokazując w namacalny sposób, że to może przydarzyć się każdemu – jeśli nie zachowa się rozsądku w niektórych sytuacjach.

Projekt finansowany jest ze środków PFRON w dyspozycji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Informacje o projekcie można znaleźć na stronie Fundacji www.dobrycel.pl oraz na Facebooku.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek