26 czerwca firma TELE2, w ramach programu proekologicznego, zainaugurowano serwis internetowy www.noco2.pl. Szwedzki operator telekomunikacyjny zamierza przekonać Polaków, że ekologia to nieodłączny element nowoczesnego lifestyle’u.
Akcja NO CO2 to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak istotne, a jednocześnie proste, są zależności między ekologicznymi gestami a zasobnością domowego portfela. Oszczędzanie energii przynosi podwójną satysfakcję: przestajemy marnować pieniądze, a przy okazji jesteśmy ekologiczni.
– Mówimy „NIE!“ nadmiernej emisji dwutlenku węgla, bo dbamy o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za telefon czy internet – wyjaśnia Joanna Borowska, brand manager TELE2. – Nie uprawiamy wielkiej ideologii. Mamy bardzo praktyczne podejście do ekologii, bo jesteśmy przekonani, że to małe kroki robią wielkie różnice.
Jedną z aplikacji serwisu jest eko-kalkulator, dzięki któremu można obliczyć, ile CO2 emitujemy na co dzień i jak dużo za to płacimy. Osobną część serwisu zajmuje redagowany na bieżąco eko-blog. Podając najciekawsze newsy z różnych kategorii (m.in.: technologia, moda, motoryzacja, architektura, akcje) redaktorzy chcą pokazać, w jak wielu aspektach życia możemy i powinniśmy myśleć o ekologii. Część edu-zona zawiera prezentacje dydaktyczne dzięki którym rodzice i nauczyciele będą mogli łatwo i atrakcyjnie wytłumaczyć dzieciom podstawowe kwestie związane z ochroną środowiska.
Priorytetową kwestią jest stworzenie wokół projektu interaktywnej eko-społeczności. Temu ma służyć aplikacja „Wirtualny Las“, w którym każdy internauta może „zasadzić“ własne drzewo. W podziękowaniu za taką symboliczną troskę o środowisko TELE2 posadzi prawdziwe drzewa (jedno za 10 wirtualnych). Zaangażowani użytkownicy serwisu mają możliwość m.in. dzielenia się własnymi sposobami na eko-codzienność, zgłaszania eko-absurdów, a także tworzenia osobistych list ekologicznych postanowień.
Serwis www.noco2.pl został przygotowany we współpracy z agencjami: K2 (infrastruktura IT) oraz Walk Group (strategia, content).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary