26 czerwca firma TELE2, w ramach programu proekologicznego, zainaugurowano serwis internetowy www.noco2.pl. Szwedzki operator telekomunikacyjny zamierza przekonać Polaków, że ekologia to nieodłączny element nowoczesnego lifestyle’u.
Akcja NO CO2 to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak istotne, a jednocześnie proste, są zależności między ekologicznymi gestami a zasobnością domowego portfela. Oszczędzanie energii przynosi podwójną satysfakcję: przestajemy marnować pieniądze, a przy okazji jesteśmy ekologiczni.
– Mówimy „NIE!“ nadmiernej emisji dwutlenku węgla, bo dbamy o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za telefon czy internet – wyjaśnia Joanna Borowska, brand manager TELE2. – Nie uprawiamy wielkiej ideologii. Mamy bardzo praktyczne podejście do ekologii, bo jesteśmy przekonani, że to małe kroki robią wielkie różnice.
Jedną z aplikacji serwisu jest eko-kalkulator, dzięki któremu można obliczyć, ile CO2 emitujemy na co dzień i jak dużo za to płacimy. Osobną część serwisu zajmuje redagowany na bieżąco eko-blog. Podając najciekawsze newsy z różnych kategorii (m.in.: technologia, moda, motoryzacja, architektura, akcje) redaktorzy chcą pokazać, w jak wielu aspektach życia możemy i powinniśmy myśleć o ekologii. Część edu-zona zawiera prezentacje dydaktyczne dzięki którym rodzice i nauczyciele będą mogli łatwo i atrakcyjnie wytłumaczyć dzieciom podstawowe kwestie związane z ochroną środowiska.
Priorytetową kwestią jest stworzenie wokół projektu interaktywnej eko-społeczności. Temu ma służyć aplikacja „Wirtualny Las“, w którym każdy internauta może „zasadzić“ własne drzewo. W podziękowaniu za taką symboliczną troskę o środowisko TELE2 posadzi prawdziwe drzewa (jedno za 10 wirtualnych). Zaangażowani użytkownicy serwisu mają możliwość m.in. dzielenia się własnymi sposobami na eko-codzienność, zgłaszania eko-absurdów, a także tworzenia osobistych list ekologicznych postanowień.
Serwis www.noco2.pl został przygotowany we współpracy z agencjami: K2 (infrastruktura IT) oraz Walk Group (strategia, content).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów