logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > TEDx Gdynia o innowacjach społecznych
16.09.2011
Tematy: Wydarzenia

TEDx Gdynia o innowacjach społecznych



22 września w Gdyni w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się TEDxGdynia. Rejestracja słuchaczy trwa do niedzieli (18.09).

Każdy TEDx to międzynarodowe wydarzenie organizowane na licencji TED w duchu „idei wartych rozprzestrzeniania“. Podczas pierwszego TEDxGdynia będzie można usłyszeć m.in. o budownictwie naturalnym od lidera Grupy Cohabitat Pawła Sroczyńskiego, o assistive technology w przestrzeni miejskiej, o której opowie Jolanta Budny oraz jak uczynić Trójmiasto kolejną doliną krzemową, o czym opowie Michał Wroczyński, awangardowy wizjoner ze środowiska innowatorów technologicznych. Publiczność TEDxGdynia czeka także spotkanie z designem społecznym oraz nową, eklektyczną formą komunikacji medialnej – fotokastami.

TEDxGdynia jest otwartym i bezpłatnym wydarzeniem, jednak rejestracja – możliwa tylko on-line  na stronie www.TEDxGdynia.com – jest konieczna z racji ograniczonej ilości miejsc.

Temat przewodni wydarzenia – „innowacje społeczne“ – ma wpisywać się w rzeczywistość Trójmiasta, postrzeganego przez organizatorów wydarzenia jako zagłębie innowacji i kolebka zmian społecznych na Pomorzu.
Konferencje TEDx odbywające się na całym świecie są doskonałym przykładem, że idee nie uznają granic geopolitycznych ani ograniczeń kulturowych. Na przestrzeni ostatnich miesięcy wydarzenia TEDx zawitały do największych polskich miast, takich jak Warszawa, Łódź, Kraków i Poznań.

Podczas TEDx każdy mówca ma na scenie 18 minut, by zaprezentować swoje inspirujące idee  i sprawić by uczestnicy zmienili sposób patrzenia na otaczający ich świat.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek