Jedna z restauracji Burger King w San Francisco podczas tamtejszej Parady Równości sprzedawała kanapkę o nazwie Proud Whopper (Dumny Whopper), owiniętą w tęczowy papier. Do jej spróbowania zachęcani byli uczestnicy wydarzenia, ale także inni goście restauracji. Po spróbowaniu okazywało się, że nowe danie nie różni się niczym od standardowego Whoopera. Sytuację wyjaśniał napis na papierze, który można było przeczytać po odpakowaniu: „We’re all the same inside” („W środku wszyscy jesteśmy tacy sami”).
Kampanię przygotowała agencja David z Miami.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu