Jedna z restauracji Burger King w San Francisco podczas tamtejszej Parady Równości sprzedawała kanapkę o nazwie Proud Whopper (Dumny Whopper), owiniętą w tęczowy papier. Do jej spróbowania zachęcani byli uczestnicy wydarzenia, ale także inni goście restauracji. Po spróbowaniu okazywało się, że nowe danie nie różni się niczym od standardowego Whoopera. Sytuację wyjaśniał napis na papierze, który można było przeczytać po odpakowaniu: „We’re all the same inside” („W środku wszyscy jesteśmy tacy sami”).
Kampanię przygotowała agencja David z Miami.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”