Tęczowa flaga jeszcze nie weszła na maszt
Bryce jest dzieckiem dwóch gejów, Terry – gej z Toronto ma 12-letnią córeczkę, a córka Jennifer zmieniła płeć. Bryce, Jennifer, Terry i inni członkowie społeczności LGBTQ w Toronto wzięli udział w kampanii "Half – Mast" ("W połowie masztu").
Na kampanię składa się seria spotów reportażowych umieszczonych na stronie www kampanii oraz printy, które przygotowała agencja DraftFCB z Ontario. Widniejąca na reklamie flaga opuszczona do połowy symbolizuje, że wiele jest jeszcze do zrobienia na rzecz społeczności osób nie heteroseksualnych. Młodzież pochodząca ze społeczności LGBTQ codziennie w szkole słyszy około 26 obraźliwych haseł na swój temat. 26% takich osób rodzice wyrzucają z domu. 30% wszystkich samobójstw popełniają osoby ze społeczności LGBTQ.
Kampania powstała na zlecenie PFLAG, organizacji pozarządowej wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ oraz ich rodziny.
A.Zych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?