Kurtyna podnosi się, a oczom widzów ukazują się trzy scenki. Gdy mechanizm przestaje działaś trzeba wrzucić monetę.
Za pośrednictwem teatru lalek przedstawiono działania francuskiej fundacji walczącej z rakiem – La Ligue contre le Cancer. Bohaterami przedstawienia zostali naukowcy, których aktywność ta organizacja wspiera finansowo, rodziny chorych, które uzyskały pomoc oraz dzieci, które w czasie specjalnych zajęć zyskały wiedzę o chorobie i profilaktyce. Ta seria scen ukazanych w bardzo atrakcyjnej wizualnie formie kończy się ujęciem przedstawiającym kobietę, która wrzucając monetę do maszyny ponownie uruchamia teatrzyk. Przedstawienie może więc zacząć się na nowo: "Donate and life goes on" („Wspomóż, a życie potoczy się dalej”).
Kampania "La Magie du Don" ("Magia daru") ma na celu udowodnienie odbiorcy, że jego wsparcie finansowe (choćby niewielkie) ma znaczenie i daje wymierne rezultaty – tak jak w cieszącym oko teatrzyku uruchamianym za pomocą monety.
Motyw monety uruchamiającej zmiany, wykorzystała też m.in. brazylijska kampania "Each coin counts".
A.Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją