Kurtyna podnosi się, a oczom widzów ukazują się trzy scenki. Gdy mechanizm przestaje działaś trzeba wrzucić monetę.
Za pośrednictwem teatru lalek przedstawiono działania francuskiej fundacji walczącej z rakiem – La Ligue contre le Cancer. Bohaterami przedstawienia zostali naukowcy, których aktywność ta organizacja wspiera finansowo, rodziny chorych, które uzyskały pomoc oraz dzieci, które w czasie specjalnych zajęć zyskały wiedzę o chorobie i profilaktyce. Ta seria scen ukazanych w bardzo atrakcyjnej wizualnie formie kończy się ujęciem przedstawiającym kobietę, która wrzucając monetę do maszyny ponownie uruchamia teatrzyk. Przedstawienie może więc zacząć się na nowo: "Donate and life goes on" („Wspomóż, a życie potoczy się dalej”).
Kampania "La Magie du Don" ("Magia daru") ma na celu udowodnienie odbiorcy, że jego wsparcie finansowe (choćby niewielkie) ma znaczenie i daje wymierne rezultaty – tak jak w cieszącym oko teatrzyku uruchamianym za pomocą monety.
Motyw monety uruchamiającej zmiany, wykorzystała też m.in. brazylijska kampania "Each coin counts".
A.Pisarek
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
28.05.2025slider
Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych