Kurtyna podnosi się, a oczom widzów ukazują się trzy scenki. Gdy mechanizm przestaje działaś trzeba wrzucić monetę.
Za pośrednictwem teatru lalek przedstawiono działania francuskiej fundacji walczącej z rakiem – La Ligue contre le Cancer. Bohaterami przedstawienia zostali naukowcy, których aktywność ta organizacja wspiera finansowo, rodziny chorych, które uzyskały pomoc oraz dzieci, które w czasie specjalnych zajęć zyskały wiedzę o chorobie i profilaktyce. Ta seria scen ukazanych w bardzo atrakcyjnej wizualnie formie kończy się ujęciem przedstawiającym kobietę, która wrzucając monetę do maszyny ponownie uruchamia teatrzyk. Przedstawienie może więc zacząć się na nowo: "Donate and life goes on" („Wspomóż, a życie potoczy się dalej”).
Kampania "La Magie du Don" ("Magia daru") ma na celu udowodnienie odbiorcy, że jego wsparcie finansowe (choćby niewielkie) ma znaczenie i daje wymierne rezultaty – tak jak w cieszącym oko teatrzyku uruchamianym za pomocą monety.
Motyw monety uruchamiającej zmiany, wykorzystała też m.in. brazylijska kampania "Each coin counts".
A.Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem