Jeżdżąc szybko można równie szybko sobie przypomnieć, jak to jest być wożonym przez rodziców. Kampania "Time with mum" ("Czas z mamą") to seria czterech filmów z młodym kierowcą z Australii w roli głównej, któremu odebrano prawo jazdy na trzy miesiące za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego. W tym czasie wozić go musi mama, co rodzi frustrację u młodego mężczyzny. Podczas przejażdżek Nate musi np. wysłuchiwać rozmów swojej matki z babcią, czy słuchać jej śpiewu.
Nadawca kampanii, Western Australian Office of Road Safety, próbuje swoją kampanią dotrzeć do młodych kierowców, których często gubi brawura i brak wyobraźni. Hasło kampanii "Lose Your Licence, Lose Your Life" ("Strać prawo jazdy, strać życie") odnosi się do niedogodności i konsekwencji wynikających z utraty prawa jazdy, a jednocześnie przypomina, że jego posiadanie to przywilej, ale i odpowiedzialność – za siebie i innych uczestników ruchu drogowego.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji