Jeżdżąc szybko można równie szybko sobie przypomnieć, jak to jest być wożonym przez rodziców. Kampania "Time with mum" ("Czas z mamą") to seria czterech filmów z młodym kierowcą z Australii w roli głównej, któremu odebrano prawo jazdy na trzy miesiące za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego. W tym czasie wozić go musi mama, co rodzi frustrację u młodego mężczyzny. Podczas przejażdżek Nate musi np. wysłuchiwać rozmów swojej matki z babcią, czy słuchać jej śpiewu.
Nadawca kampanii, Western Australian Office of Road Safety, próbuje swoją kampanią dotrzeć do młodych kierowców, których często gubi brawura i brak wyobraźni. Hasło kampanii "Lose Your Licence, Lose Your Life" ("Strać prawo jazdy, strać życie") odnosi się do niedogodności i konsekwencji wynikających z utraty prawa jazdy, a jednocześnie przypomina, że jego posiadanie to przywilej, ale i odpowiedzialność – za siebie i innych uczestników ruchu drogowego.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza