Jeżdżąc szybko można równie szybko sobie przypomnieć, jak to jest być wożonym przez rodziców. Kampania "Time with mum" ("Czas z mamą") to seria czterech filmów z młodym kierowcą z Australii w roli głównej, któremu odebrano prawo jazdy na trzy miesiące za nieprzestrzeganie przepisów ruchu drogowego. W tym czasie wozić go musi mama, co rodzi frustrację u młodego mężczyzny. Podczas przejażdżek Nate musi np. wysłuchiwać rozmów swojej matki z babcią, czy słuchać jej śpiewu.
Nadawca kampanii, Western Australian Office of Road Safety, próbuje swoją kampanią dotrzeć do młodych kierowców, których często gubi brawura i brak wyobraźni. Hasło kampanii "Lose Your Licence, Lose Your Life" ("Strać prawo jazdy, strać życie") odnosi się do niedogodności i konsekwencji wynikających z utraty prawa jazdy, a jednocześnie przypomina, że jego posiadanie to przywilej, ale i odpowiedzialność – za siebie i innych uczestników ruchu drogowego.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności