logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie
   ──────  21.06.2006

Tata w tańcu i w podskokach

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Tę znakomitą radosną kampanię, której spoty mozna oglądać po wielokroć, przypominamy z przyjemnością z okazji Dnia Ojca. Pokazani tu ojcowie nie robią nic nadzwyczajnego, np. po prostu tańczą ze swoimi córkami, ale najważniejsze jest to, że robią to z pełnym zaangażowaniem. Przez ten krótki czas wspólnej aktywności są tylko ze swoimi dziećmi, a inne sprawy przestają mieć znaczenie. „The smallest moments can have the biggest impact on a child’s life” (Najdrobniejsze chwile mogą mieć największy wpływ na życie dziecka) – tłumaczy hasło podsumowujące spoty reklamowe.

Nawet jeśli ojciec nie mieszka ze swoim synem czy córką – a w „rozbitych” rodzinach wychowuje się około 34% amerykańskich dzieci – może nadal mieć pozytywny wpływ na jego życie i zaspokajać jego potrzeby przez wspólnie spędzany czas.

Na kampanię "Take time to be a dad today" (Poświęć czas by być dziś tatą) składają się filmy, spoty radiowe i bannery internetowe. Okazją do realizowania kolejnych nowych reklam kampanii jest co roku Dzień Ojca.

Kampania prowadzona jest od 2006 roku przez National Fatherhood Initiative – powołana w 1994 roku organizacja, której misją jest wspieranie mężczyzn w pełnieniu roli ojca i przeciwdziałanie nieobecności taty w życiu dziecka. Na stronie internetowej NFI  znajdują się publikacje na temat wychowywania dzieci oraz propozycje wspólnych gier i zabaw. Co roku organizacja przyznaje nagrodę Fatherhood Award™ dla osób (zarówno znanych publicznie, jak i nieznanych), szczególnie zaangażowanych w promocję aktywnego ojcostwa.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Take time to be a dad today
Czas:
2006.6.12
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
National Fatherhood Initiative
Media:
Telewizja, radio, internet
Wykonawca:
Ad Council
Adresaci:
Ojcowie
Hasło kampani:
The smallest moments can have the biggest impact on a child’s life. Take time to be a dad today (Najdrobniejsze chwile mogą mieć największy wpływ na życie dziecka. Poświęć czas by być dziś tatą);





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek