Tę znakomitą radosną kampanię, której spoty mozna oglądać po wielokroć, przypominamy z przyjemnością z okazji Dnia Ojca. Pokazani tu ojcowie nie robią nic nadzwyczajnego, np. po prostu tańczą ze swoimi córkami, ale najważniejsze jest to, że robią to z pełnym zaangażowaniem. Przez ten krótki czas wspólnej aktywności są tylko ze swoimi dziećmi, a inne sprawy przestają mieć znaczenie. „The smallest moments can have the biggest impact on a child’s life” (Najdrobniejsze chwile mogą mieć największy wpływ na życie dziecka) – tłumaczy hasło podsumowujące spoty reklamowe.
Nawet jeśli ojciec nie mieszka ze swoim synem czy córką – a w „rozbitych” rodzinach wychowuje się około 34% amerykańskich dzieci – może nadal mieć pozytywny wpływ na jego życie i zaspokajać jego potrzeby przez wspólnie spędzany czas.
Na kampanię "Take time to be a dad today" (Poświęć czas by być dziś tatą) składają się filmy, spoty radiowe i bannery internetowe. Okazją do realizowania kolejnych nowych reklam kampanii jest co roku Dzień Ojca.
Kampania prowadzona jest od 2006 roku przez National Fatherhood Initiative – powołana w 1994 roku organizacja, której misją jest wspieranie mężczyzn w pełnieniu roli ojca i przeciwdziałanie nieobecności taty w życiu dziecka. Na stronie internetowej NFI znajdują się publikacje na temat wychowywania dzieci oraz propozycje wspólnych gier i zabaw. Co roku organizacja przyznaje nagrodę Fatherhood Award™ dla osób (zarówno znanych publicznie, jak i nieznanych), szczególnie zaangażowanych w promocję aktywnego ojcostwa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym