logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Tata w formie na Dzień Ojca
27.05.2013
Tematy: Wydarzenia

Tata w formie na Dzień Ojca



Po raz trzeci ruszyła kampania „Prostata na lata”, która ma na celu zachęcenie mężczyzn do wykonywania profilaktycznych badań pod kątem raka prostaty. Podobnie jak w poprzedniej edycji, w kampanię zaangażowali się znani aktorzy, sportowcy i trenerzy fitness – Maciej Damięcki, Piotr Świderski, Michał Chorosiński, Tomasz Iwan, Iwona Guzowska, Leszek Blanik a także Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej Mężczyzn oraz Joanna i Dariusz Brzezińscy. Ambasadorzy mówią o tym, że troska o własne zdrowie i wykonywanie badań profilaktycznych jest czymś naturalnym, oczywistym, męskim oraz wynikającym z troski o kondycję fizyczną i szczęście rodzinne. W ramach kampanii – 23 czerwca w Dniu Ojca – obchodzony jest Ogólnopolski Dzień Świadomości Raka Prostaty.

„10 kroków Taty w formie”, o których można przeczytać na stronie www.prostatanalata.pl, opracowanych zostało przez ekspertów kampanii Joannę i Dariusza Brzezińskich – dietetyków i trenerów, zajmujących się kondycją polskich aktorów i biznesmenów.

Wielu mężczyzn odwleka wizytę u urologa. Spowodowane jest to zarówno skrępowaniem, jak
i brakiem podstawowej wiedzy na ten temat. Według danych Krajowego Rejestru Nowotworów za rok 2010 rak prostaty jest drugim (po raku płuca) nowotworem, na który zapadają i drugim najczęstszym nowotworem, z którego powodu umierają mężczyźni w Polsce. Rak prostaty dość długo może rozwijać się bezobjawowo. Jeśli odpowiednio wcześnie podejmiemy świadomą decyzję o sprawdzeniu stanu swojego zdrowia, damy sobie szansę na wykrycie nowotworu w fazie, w której można leczyć go radykalnie i skutecznie. Wczesnemu wykrywaniu raka może służyć regularne badanie gruczołu krokowego u urologa oraz oznaczenie poziomu PSA w krwi. Badania te zaleca się osobom, które przekroczyły 50. rok życia lub wcześniej, w przypadku pojawienia się zaburzeń w oddawaniu moczu, lub wówczas, gdy najbliżsi krewni (ojciec, brat) zachorowali na raka stercza w młodym wieku – mówi dr n. med. Iwona Skoneczna, z Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, ekspert kampanii „Prostata na lata”.

Fundacja „Wygrajmy Zdrowie” im. prof. Grzegorza Madeja, inicjator kampanii, to organizacja pozarządowa, która powstała w 2004 roku przy Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie z inicjatywy pacjentów i lekarzy onkologów. Działa w obszarze edukacji i promocji profilaktyki zorientowanej na różne środowiska takie jak młodzież, grupy zawodowe czy media. Fundacja ma na celu tworzenie i prowadzenie kampanii edukacyjnych, promocyjnych, programów profilaktycznych oraz konferencji naukowych i prasowych oraz wspieranie pacjentów chorych na nowotwory urologiczne.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek