logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Taniec dla pszczół z Kujawskim
04.08.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Taniec dla pszczół z Kujawskim



W ramach kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”, organizowanej przez ZT Kruszwica, choreografka i jurorka programu „Got to Dance”, Anna „YouYa” Jujka przygotowała kroki do „Tańca Życia”, mającego zwrócić uwagę na problem wymierania pszczół. Te owady komunikują się bowiem ze sobą za pomocą ruchu.

Organizatorzy zapraszają 8 sierpnia na ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół do ogrodów botanicznych i parków narodowych. Tam będzie można dowiedzieć się, jak pomagać pszczołowatym.

Cała choreografia i pełen teledysk jest podzielony na 3 etapy cyklu życia pszczół: narodziny (przebudzenie), radość życia i współpraca z innymi pszczołami oraz umieranie. Motyw powtarzalny, którego będziemy uczyć, to moment kiedy pszczoły zwracają na siebie uwagę i proszą o pomoc. Przez taniec chcemy pokazać jak ważny jest ruch i sposób komunikacji zarówno między ludźmi, jak i z naturą, która nas otacza – mówi choreografka. Na stronie www.taniec-zycia.pl poza teledyskiem dostępne są również warsztatowe odcinki z Anną „YouYą”,  która uczy kroków do motywu przewodniego „Tańca Życia”. Niedługo również rozpocznie się konkurs. Do 30 września będzie można przesyłać przez stronę nagranie własnej wersji układu do specjalnie skomponowanej muzyki. Spośród nagrań, które zdobędą największą liczbę głosów internautów, jury konkursu wybierze najlepszą wersję, a jej autorów nagrodzi warsztatami tanecznymi z Anną „YouYą” Jujką. Autorem muzyki do teledysku jest Matt Kowalsky (Maciej Kowalski).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek