logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  06.05.2010

Tam, gdzie wschodzi słońce

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Piękna, niewinna istota pokazuje się Światu wzlatując w górę ku niebu. Tłem jest Pałac i unikalne, barokowe ogrody Branickich" – tak opisany przez organizatorów spot reklamowy promuje miasto Białystok. Na początku maja rozpoczęła się kampania "Wschodzący Białystok" obecna w telewizji, w radiu, na reklamach zewnętrznych i w internecie.

"Pokazujemy nowy Białystok – miejsce łamiące stereotyp Polski B, miejsce z bogatą ofertą dla inwestora, turysty i potencjalnego mieszkańca. Zmiana na Wschodzie kraju z centrum w Białymstoku. Miasto otwiera nowy rozdział w swojej historii. Progres regionu i idące za tym możliwości dla turystyki i inwestycji. (…) Wschód Słońca, młodzi ludzie, którzy widzą perspektywy na Wschodzie, nowoczesna prezentacja hasła kampanii. "Wschodzący Białystok" to główny bohater, wyłania się ze światła wschodu, w tle ma architektoniczny symbol Białegostoku (Pałac Branickich), towarzyszą mu mieszkańcy miasta. Całość nawiązuje do przemian, jakie zachodzą we wschodzącym mieście."

W przetargu nie udało się wyłonić agencji, która przygotowałaby kampanię – urzędnicy wykonali więc ją samodzielnie bazując na logo i haśle autorstwa agencji Eskadra.

Layouty reklamowe wykorzystują wizerunki czworga młodych mieszkańców miasta (Elwira Horosz – projektantka mody, Olga Mularczyk – studentka działająca w Bractwie Młodzieży Prawosławnej, Michał Snarski – student aktorstwa na Akademii Teatralnej oraz Jakub Jaworski – łyżwiarz Juvenii Białystok, który reprezentował Polskę na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich), natomiast film zrealizowany przez Papaya Films w zeszłym roku, nawiązuje do spektaklu tanecznego "Matropolish" z udziałem tancerzy grupy białostockiej szkoły Fair Play Crew, który będzie pokazywany w 11 miastach Polski. Miasto finansuję tę teatralną promocję Białegostoku kwotą ok. 1 mln zł.

Koszt kampanii promocyjnej, wraz z dofinansowaniem z Unii Europejskiej, to niemal 2 mln zł.

– Jestem zadowolony z ostatecznego kształtu kampanii i tego, że udało się zaoszczędzić pieniądze, bo nie zatrudnialiśmy profesjonalnej agencji – mówi Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta odpowiedzialny za promocję (za: gazeta.pl)


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wschodzący Białystok
Czas:
2010.5.1 - 2010.6.24
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Białystok
Media:
Citylighty, billboardy, internet, telewizja, radio
Wykonawca:
Urząd Miasta Białystok, Papaya Films
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, inwestorzy, turyści





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Jak Polacy (nie)dbają o środowisko


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek