logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Talent od podwórka
02.08.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Talent od podwórka



Już wkrótce, w różnych miejscach w Polsce, powstanie 20 nowoczesnych placów zabaw. Zbudowane będą w ramach projektu „Podwórko Talentów Nivea”. Lokalizacje dla placów wyłonione zostały poprzez głosowanie internautów.

Podwórko Talentów Nivea jest specjalnie zaprojektowanym obszarem do dziecięcych zabaw. Są tam sprzęty, które mają pomóc rozwijać talenty w trzech dziedzinach – artystycznym, naukowym i sportowym. Do projektu mogły się zgłaszać szkoły, gminy, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe. Wystarczyło się zarejestrować oraz przesłać film, na którym pokazane są talenty dzieci. W tym roku do konkursu wpłynęło 500 zgłoszeń, z których jury wybrało 200. Potem internauci spośród tych 200 głosowali na najlepsze prezentacje. W ten sposób wyłoniona została 20 finalistów.

Według organizatora, firmy Nivea Polska, w tegorocznej edycji konkursu widać było duże zaangażowanie lokalnych społeczności. Pojawiały się bowiem zorganizowane akcje namawiające do głosowania, udostępniano sobie linki do zgłoszeń, a także konsekwentnie, codziennie oddawano głosy. Dzięki tej mobilizacji w tegorocznej edycji konkursu oddano łącznie 1 563 822 głosów.

Listę zwycięzców oraz filmy można oglądać na stronie www.podworko.nivea.pl.

Ambasadorami projektu są żeglarz  Mateusz Kusznierewicz i piosenkarka Natalia Kukulska. „Podwórko Talentów Nivea” zostało także objęte patronatem Rzecznika Praw Dziecka.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek