logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Talent, którego nie warto odrzucić
23.11.2016
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Praca i polityka zatrudnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Talent, którego nie warto odrzucić

Your browser does not support the video tag.


Co takiego dzieje się w umyśle młodego, zdolnego człowieka, że podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie, po czym ucieka w popłochu?

Spot „Could you stand a rejection?” („Czy zniósłbyś odrzucenie?”) został stworzony dla brytyjskiej organizacji The National Authistic Society, która działa na rzecz osób dotkniętych autyzmem i ich rodzin m.in. poprzez kampanie informacyjne o tej chorobie. Jest on częścią ich trwającej już 3 lata akcji Too much information (Zbyt dużo informacji), która skierowana jest do pracodawców oraz rządu brytyjskiego. Ma na celu zwrócenie uwagi na trudności, z którymi spotykają się ludzie z autyzmem podczas szukania pracy, szczególnie w czasie rozmów kwalifikacyjnych. Kampania ma jednak nie tylko funkcję informacyjną, ma na celu również wywołanie konkrentych zmian. Twórcy wzywają odbiorców do podpisania się pod petycją skierowaną do władz brytyjskich.

Sam spot bardzo dobrze oddaje poczucie chaosu i niepewności, które czują osoby autystyczne, gdy uczestniczą w rozmowach z pracodawcami, którzy nie mają wiedzy albo świadomości o ich odmiennych możliwościach. Ten film ilustruje paraliżującą nadwrażliwość na bodźce (płynące z otoczenia, jak i wynikające ze sposobu prowadzenia tego typu rozmów) i rosnące poczucie odrzucenia, niezrozumienia czy wręcz strachu, które musi towarzyszyć takim sytuacjom. Ukazując rozmowę z pracodawcą oczami osoby autystycznej, ma on otworzyć oczy na ich odmienność.

Milena Molęda



Nazwa kampanii:
Could you stand a rejection?
Czas:
2016.10.14
Nadawca:
The National Autistic Society
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Dont Panic
Adresaci:
Pracodawcy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek