Ciekawe ideologiczne podejście zaprezentowano w chińskiej kampanii na rzecz recyklingu. Argumentem za ponownym wykorzystaniem tych samych materiałów jest tu pojęcie Karmy, która – spersonalizowana na reklamie – dba o porządek rzeczy odbywający się kołowo. Cyrkulacja wydarzeń, raz lepszych, raz gorszych, odnawiających się pod postaciami różnych innych sytuacji, prezentuje pożądany ład, który jest też kluczowy w ekologii. Skoro Karma zajmuje się recyklingiem, to i my powinniśmy (Karma recycles. So should you.).
Karma jest podstawowym pojęciem we wszystkich szkołach Buddyzmu i oznacza "zamierzone działanie", "przyczynę i skutek" – osobistą wolność i odpowiedzialność, nie los. Natomiast w Hinduizmie karma jest związana z postacią Boga i z przeznaczeniem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem