logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  21.10.2016

Tabu kontra słowo na pięć liter



Konsternacja, zakłopotanie, wstyd. To główne reakcje mieszkańców Singapuru na prośbę kobiety, która poprosiła ich, aby przeczytali to, co miała napisane na kartce. Cóż zatem tak onieśmielającego mogło być tam napisane, skoro ludzie ewidentnie krygowali się z wymówieniem tego słowa? Otóż prawidłowa odpowiedź to… „pierś”.

Głównym celem kampanii jest przełamanie swoistego tematu tabu wśród Singapurczyków, bo czy można podjąć walkę z rakiem piersi w kraju, w którym gros społeczeństwa czuje się niekomfortowo wymawiając samo słowo „pierś”? Singapore Breast Cancer Foundation przekonuje, że: „Early detection could save lives and breasts. And it all starts by saying a word” („Wczesne wykrycie może uratować życia i piersi. A to wszystko zaczyna się od wymówienia słowa”). W ramach tej kampanii, fundacja zachęca do udziału w akcji Say #Breast, która w dłuższej perspektywie może przyczynić się do zwiększenia świadomości społecznej na temat tego nowotworu. Zasady tej akcji są proste. Najpierw trzeba nagrać krótki filmik, na którym dana osoba mówi „pierś”, a następnie nominuje ona co najmniej trzy kolejne osoby. Ów filmik należy potem wrzucić do mediów społecznościowych, odpowiednio go podpisując #Breast i #BCFSG. 

Iga Lewandowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 28.02.2023

    Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 23.02.2023

    22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją


  • 17.02.2023

    Jak mówić o depresji? Zapraszamy na dyskusję z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją


  • 16.02.2023

    Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek