Projekt „Nic osobistego” poświęcony jest problemowi nadmiaru komunikatów, w dodatku niejako pomijających odbiorcę, w przestrzeni publicznej. Hasło z jednej strony ma zasugerować, że te przekazy mogą pochodzić od każdego, z drugiej przypomnieć o problemie ignorowania podmiotowości odbiorcy przez media. Jak opisuje autorka, Agnieszka Ziemiszewska, ideą projektu jest zwrócenie uwagi na zapomniany, zdaje się, fakt, że w przestrzeni publicznej wśród masy przekazów i w lawinie komunikatów, które są jedynie zbiorem obrazów, nadal istnieje człowiek i jest tu najważniejszy.
Projekt został zrealizowany w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy współpracy Pracowni Działań Zaangażowanych Społecznie Rewiry z Lublina.
Nazwa projektu: Nic osobistego
Autorka: Agnieszka Ziemiszewska
Zasięg: Lublin, Warszawa, Łódź
Data: 04-05/2013
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
07.07.2022
„Wykluczeni” — ruszyła kampania społeczna wspierająca artystów zawodowych
-
04.07.2022
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię re\Wisła
-
08.04.2022
„Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji
-
23.03.2022
#KręciNasRecykling – nowa akcja Oponeo.pl na rzecz środowiska naturalnego
-
15.02.2022
„Kochaj siebie. Dla zdrowia” – walentynkowa kampania społeczna