logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szymon Majewski ubiera marzenia
10.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Szymon Majewski ubiera marzenia



Szymon Majewski zaprojektował limitowaną serię koszulek Endo. Cały dochód ze sprzedaży ubrań zostanie przeznaczony na stworzenie Domu Rodzica przy Szpitalu Dziecięcym przy ul. Litewskiej w Warszawie. Pomysłodawcą ośrodka jest Fundacja Spełnionych Marzeń.

Fundacja opiekuje się dziećmi z chorobami onkologicznymi, leczącymi się w dwóch specjalistycznych ośrodkach w Warszawie. Celem jej działań jest wsparcie opieki chorych dzieci oraz ich opiekunów od momentu zdiagnozowania choroby, poprzez cały proces leczenia.

Kluczowe znaczenie w procesie terapii, oprócz leczenia, ma stałe wsparcie małych pacjentów przez członków rodziny. Niestety w zdecydowanej większości polskich szpitali nie ma warunków ani miejsca zapewniającego chorym dzieciom bliskość opiekunów, a terapia onkologiczna może trwać bardzo długo. Dla wielu osób oznacza to konieczność dalekich podróży i długiego przebywania poza domem.

Dom Rodzica ma być całodobowym ośrodkiem wsparcia psychologiczno-socjalnego dla małych pacjentów dotkniętych chorobą nowotworową. Budynek będzie się znajdował w ścisłym centrum Warszawy. Dochód ze sprzedaży koszulek Endo zaprojektowanych przez Szymona Majewskiego pozwoli pozyskać środki na adaptację oraz wyposażenie Domu.

Specjalny egzemplarz koszulki z autografem artysty będzie licytowany na aukcji Allegro.pl.

Koszulki można kupić w sklepie internetowym Endo w cenie 39,90 (dla dzieci) i 59,90 (dla dorosłych).
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek