Dokładne zbliżenie kobiecej szyi, na którym widoczne są wszystkie ścięgna, przyciąga wzrok.To w zasadzie wszystko, co pokazano w reklamie "Tree" ("Drzewo"), która została przygotowana przez brazylijską agencję Bees Publicidade.Sens tej ascetycznej reklamy wyjaśnia dopiero hasło: „Nature is life. Destroying one is killing the other” („Natura to życie. Niszczenie jej to zabijanie życia”).
Tylko te dodatkowe informacje pozwalają właściwie zinterpretować zdjęcie umieszczone na plakacie i nie pomylić go na przykład z reklamą kremu przeciwzmarszczkowego. Szyja przypomina pień drzewa – podtrzymuje głowę, tak jak pień podtrzymuje koronę, podobne są także ich faktury. Przede wszystkim jednak, zarówno podcięcie gardła, jak i ścięcie drzewa, powodują śmierć. Kampania ma na celu uświadomić odbiorcom, że zło, które wyrządzają środowisku naturalnemu, chociażby poprzez wycinanie drzew, jest porównywalne z przemocą, a wręcz morderstwem.
Ta prosta w formie, lecz bardzo sugestywna w przekazie kampania została przeprowadzona z okazji Światowego Dnia Środowiska Naturalnego, który przypadł na 5 czerwca.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu