logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szukają haka na chłoniaka
08.01.2014
Tematy: Wydarzenia

Szukają haka na chłoniaka



19 grudnia zakończyła się rejestracja do 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Przez kilka tygodni młodzi ludzie ze szkół ponadgimnazjalnych w całej Polsce mogli rejestrować się na stronie www.mamhakanaraka.pl. By wziąć udział w programie wystarczyło stworzyć zespół składający się z minimum 3, maksimum 5 osób oraz nauczyciela, który będzie pełnić rolę opiekuna i zarejestrować go na stronie. W tym roku uczniowie szkół ponadgimnazjalnych będą tworzyć kampanię poświęconą nowotworom układu chłonnego – chłoniakom.

Przez najbliższe miesiące młodzież będzie mieć za zadanie: promować w swoich szkołach oraz miejscowościach badania profilaktyczne, informować znajomych, kolegów oraz mieszkańców swoich regionów nt. nowotworów układu chłonnego oraz sposobów ich leczenia i zapobiegania. W poprzednich latach uczestnicy organizowali marsze, happeningi, koncerty, tworzyli ulotki i materiały informacyjne oraz zachęcali do badań profilaktycznych. Zwieńczeniem działań w regionach jest Dzień Hakowicza, który przypada 4 lutego, wtedy gdy Światowy Dzień Walki z Rakiem. Młodzież zbiera wtedy także podpisy pod deklaracją „Zachęcę jedną osobę do wykonania badania profilaktycznego”.

„Mam Haka na Raka” to program, w którym młodzież edukuje dorosłych oraz projektuje kampanię społeczną o zasięgu ogólnopolskim.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek