Szok w eleganckim apartamencie
Pary poszukujące dla siebie idealnego rodzinnego apartamentu w Zurychu osłupiały na widok tego, co kryło się w jednym z nich.
Przestronny widny salon, duża kuchnia, ogromny taras, wszędzie biel, komfort i zapach nowości. Oglądające rodziny nie kryją zachwytu, wyobrażając sobie siebie i swoje dzieci w odwiedzanym wnętrzu. Dopiero zaproszenie do obejrzenia pokoju dla dziecka sprawia, że cały entuzjazm natychmiast znika z ich twarzy. Za drzwiami dostrzegają maleńkie pomieszczenie, bez okna, ciemne, z brudnymi ścianami i materacem na podłodze. Wisząca żarówka i porozrzucane dookoła szmaty domykają obraz warunków w jakich żyją miliony dzieci na świecie.
Niedowierzanie i przerażenie w oczach oglądających pokazuje, jak daleko im do problemów dzieci, które żyją w ubóstwie. Kampania, w ramach której stworzono fikcyjne ogłoszenie, została przygotowana na zlecenie SOS Children’s Villages Switzerland (SOS Wioski Dziecięce Oddział w Szwajcarii) i ma na celu zebranie środków na działalność tej pomagającej osieroconym dzieciom organizacji oraz przypomnienie, że nie wszystkie dzieci doświadczają miłości, bezpieczeństwa, rodzinnego ciepła i nie wszystkie mają szczęście mieszkać w ładnych przytulnych domach.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem