logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szok w eleganckim apartamencie
12.01.2015
Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Szok w eleganckim apartamencie

Your browser does not support the video tag.


Pary poszukujące dla siebie idealnego rodzinnego apartamentu w Zurychu osłupiały na widok tego, co kryło się w jednym z nich.

Przestronny widny salon, duża kuchnia, ogromny taras, wszędzie biel, komfort i zapach nowości. Oglądające rodziny nie kryją zachwytu, wyobrażając sobie siebie i swoje dzieci w odwiedzanym wnętrzu. Dopiero zaproszenie do obejrzenia pokoju dla dziecka sprawia, że cały entuzjazm natychmiast znika z ich twarzy. Za drzwiami dostrzegają maleńkie pomieszczenie, bez okna, ciemne, z brudnymi ścianami i materacem na podłodze. Wisząca żarówka i porozrzucane dookoła szmaty domykają obraz warunków w jakich żyją miliony dzieci na świecie.

Niedowierzanie i przerażenie w oczach oglądających pokazuje, jak daleko im do problemów dzieci, które żyją w ubóstwie. Kampania, w ramach której stworzono fikcyjne ogłoszenie, została przygotowana na zlecenie SOS Children’s Villages Switzerland (SOS Wioski Dziecięce Oddział w Szwajcarii) i ma na celu zebranie środków na działalność tej pomagającej osieroconym dzieciom organizacji oraz przypomnienie, że nie wszystkie dzieci doświadczają miłości, bezpieczeństwa, rodzinnego ciepła i nie wszystkie mają szczęście mieszkać w ładnych przytulnych domach.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
The perfect flat
Czas:
2014.12.10
Nadawca:
SOS Children's Villages Switzerland
Media:
Internet
Wykonawca:
Streuplan (Zurich)
Adresaci:
Osoby dorosłe





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek