logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  12.12.2011

Szok narzędziem kampanii społecznych



Artykuł poświęcony jest zjawisku shockvertisingu w kampaniach społecznych. W pierwszej jego części autorka omawia zjawisko reklamy społecznej przedstawiając jej definicję oraz cechy odróżniające ją od komercyjnej. Dalej prezentując schematy jakimi posługuje się reklama zaangażowana społecznie przechodzi do zjawiska shockvertisingu. Stwierdza, że szokująca reklama społeczna bazuje na strachu i szczegółowo omawia ten problem. W trzeciej części artykułu podano przykłady polskich i zagranicznych szokujących kampanii społecznych, aby następnie wyciągnąć wnioski i scharakteryzować polski i zagraniczny shockvertising.

Artykuł ukazał się w tomie „Prace Doktorantów UE. Problemy zarządzania współczesną firmą – teoria i przykłady” pod redakcją Barbary Iwankiewicz – Rak, nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Wrocław 2010)


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.11.2023

    Czego pragnie polski turysta


  • 17.11.2023

    Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków


  • 10.11.2023

    Dlaczego warto adoptować starsze zwierzęta?


  • 06.10.2023

    Zrzędy, plotkarze, leniuchy — kto nas najbardziej irytuje w pracy


  • 22.09.2023

    Jemy coraz więcej warzyw i owoców


  • 15.09.2023

    Cichy zabójca — tlenek węgla. Co wiemy na jego temat?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek