„Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej” to kontynuacja pierwszej w Polsce (2002) – i dotąd jedynej – monografii o reklamie niekomercyjnej pt. „Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej”, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.
W nowej publikacji przedstawiono historię reklamy społecznej z lat 2002–2006. Grono autorów objaśnia i ocenia oraz jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym kontekście uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w „Propagandzie dobrych serc…”
Publikacja nasycona jest przykładami oraz analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych 5 lat. Z jednej strony przedstawiono katalog ponad stu akcji, z drugiej – ich typologię. Podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, nietypowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy.
W publikacji znajdują się też wyniki badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002–2006.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania