Marka Milka po raz drugi wsparła Szlachetną Paczkę – inicjatywę, w ramach której darczyńcy wybierają konkretną rodzinę, dla której przygotują paczkę z pomocą na Święta. Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy – kilkuset tysięcy osób w 600 lokalizacjach w kraju.
W tym roku inicjatywa stowarzyszenia Wiosna obchodzi swoje 15-lecie. Swój udział w akcji można zgłosić za pośrednictwem strony www.szlachetnapaczka.pl. Lista potrzebujących rodzin dostępna będzie od 21 listopada.
Milka należy do marek Mondelez Polska, części Mondelez International.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy