Marka Milka po raz drugi wsparła Szlachetną Paczkę – inicjatywę, w ramach której darczyńcy wybierają konkretną rodzinę, dla której przygotują paczkę z pomocą na Święta. Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy – kilkuset tysięcy osób w 600 lokalizacjach w kraju.
W tym roku inicjatywa stowarzyszenia Wiosna obchodzi swoje 15-lecie. Swój udział w akcji można zgłosić za pośrednictwem strony www.szlachetnapaczka.pl. Lista potrzebujących rodzin dostępna będzie od 21 listopada.
Milka należy do marek Mondelez Polska, części Mondelez International.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!