logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Szkolne obiady w Rwandzie dzięki Mastercard
05.09.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Szkolne obiady w Rwandzie dzięki Mastercard



Mastercard wspiera World Food Programme (WFP), czyli Światowy Program Żywnościowy ONZ, biorąc udział w szkolnym programie dożywiania dzieci w Rwandzie. Do włączenia się w akcję firma zachęca też użytkowników kart Mastercard. W Polsce partnerem tegorocznego projektu jest sieć RTV EURO AGD. Każda transakcja kartą płatniczą Mastercard w sklepach tej sieci pozwoli ufundować jeden posiłek dla potrzebujących dzieci. Akcja potrwa do 25 września br. i jest realizowana w ramach kampanii Priceless Causes (Bezcenne Pomaganie).

Mastercard współpracuje z WFP od 2012 r. Firma wspiera tę agencję ONZ na różne sposoby, m.in. dostarczając rozwiązania technologiczne, które pozwalają realizować jej strategiczne cele. W tym roku kampania Priceless Causes będzie prowadzona w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej, wspierając program dożywiania szkolnego w Rwandzie. W praktyce oznacza to sfinansowanie ponad 3,5 mln posiłków dla uczniów. Dożywianie szkolne nie tylko umożliwia walkę z głodem, ale też promuje długofalową edukację. Użycie miejscowych zbiorów do przygotowania posiłków pozwoli na wsparcie lokalnych farmerów.

Każda darowizna na rzecz WFP sfinansuje zakup jednego posiłku dla ucznia w Rwandzie, gdzie – jak wynika z raportu poświęconego kwestiom żywieniowym – 43% dzieci w wieku do lat 5 cierpi na chroniczne niedożywienie. Posiłki w szkole stanowią podstawowe źródło wyżywienia.

Zbiórka pieniędzy została zaplanowana na wrzesień, żeby powrót dzieci do szkół w Polsce skłonił darczyńców do zainteresowania się również edukacją dzieci w mniej rozwiniętych częściach świata. Do tej pory Mastercard ufundowało prawie 15 milionów posiłków, m.in. dzięki wsparciu posiadaczy kart płatniczych firmy z Polski.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek