Instytut Fundraisingu zaprasza na szkolenie „Jak zdobyć nowych sponsorów dla NGO”, podczas którego organizacje pozarządowe dowiedzą się w jaki sposób pozyskiwać fundusze od darczyńców biznesowych. Szkolenie odbędzie się w dniach 21-22 maja 2015 roku, w Warszawie.
Organizacje pozarządowe wskazują na szereg trudności, które napotykają przy próbie nawiązania współpracy z biznesem. Jednym z najczęstszych problemów jest sama selekcja firm: komu oraz kiedy zaproponować współpracę? Kolejnym problemem jest skuteczne nawiązanie kontaktu z wybraną firmą: jak przyciągnąć uwagę sponsora i namówić na spotkanie. Największą trudnością jest jednak przygotowanie atrakcyjnej oferty sponsorskiej. O tych sprawach będzie mowa podczas szkolenia.
Szkolenie adresowane jest do wszystkich organizacji, które w swojej działalności mierzą się z podobnymi trudnościami. Celem szkolenia jest poznanie skutecznych metod nawiązywania kontaktu ze sponsorami oraz budowanie długotrwałych relacji, zapewniających korzyści zarówno sponsorowi, jak i organizacji.
Program szkolenia obejmuje takie elementy jak: pozyskiwanie sponsorów krok po kroku, nauka techniki elevator pitch, przygotowanie atrakcyjnych pakietów sponsorskich, negocjacje z ludźmi biznesu oraz techniki budowania lojalności sponsorów. Pełny program szkolenia dostępny jest na stronie www.
Szkolenie poprowadzi Martyna Żak, konsultant i trener w dziedzinie marketingu oraz fundraisingu, z wieloletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu sponsorów oraz zdobywaniu funduszy dla organizacji pozarządowych. Od ponad 13 lat doradza organizacjom non-profit. Martyna Żak otrzymała także dwie nagrody EFFIE w kategorii non-profit, za najefektywniejsze kampanie fundraisingowe w Polsce.
Szkolenie odbędzie się w dniach 21-22 maja 2015 roku, w siedzibie Instytutu Fundraisingu w Warszawie. Koszt szkolenia wynosi 790 zł brutto. Na szkolenie zapisać się można na stronie internetowej Instytutu, lub wysyłając zgłoszenie na adres kontakt@i-fr.pl.
Instytut Fundraisingu doradza organizacjom non-profit w zakresie marketingu, pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych oraz biznesowych, jak również szkoli fundraiserów oraz prowadzi kampanie fundraisingowe.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska