Szkoda zachodu na lepienie uszek…
…jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór – stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię dla swoich podopiecznych w trzech miastach Polski: Warszawie, Poznaniu i Lublinie.
Koszt wigilijnej kolacji z upominkiem dla jednej osoby organizacja szacuje na 50 złotych. Inicjatorzy zachęcają do wspierania finansowego akcji. Stowarzyszenie przeciwdziała marginalizacji osób starszych i stereotypom na temat starości, informuje społeczeństwo o sytuacji seniorów w Polsce. Za kreację spotów telewizyjnych, radiowych i reklam prasowych odpowiada BBDO Warszawa, które zrealizowało działania pro bono. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor i Efektura, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku