logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szkoda zachodu na lepienie uszek…
24.11.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym

Szkoda zachodu na lepienie uszek…

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


…jeśli nie ma się z kim nimi podzielić. Nie warto też zakładać eleganckiej koszuli, jeśli w perspektywie jest samotny wieczór – stwierdzają bohaterowie spotów: starsi ludzie, którzy nie mają nikogo bliskiego. Chce im pomóc stowarzyszenie "mali bracia Ubogich", które organizuje Wigilię dla swoich podopiecznych w trzech miastach Polski: Warszawie, Poznaniu i Lublinie.

Koszt wigilijnej kolacji z upominkiem dla jednej osoby organizacja szacuje na 50 złotych. Inicjatorzy zachęcają do wspierania finansowego akcji. Stowarzyszenie przeciwdziała marginalizacji osób starszych i stereotypom na temat starości, informuje społeczeństwo o sytuacji seniorów w Polsce. Za kreację spotów telewizyjnych, radiowych i reklam prasowych odpowiada BBDO Warszawa, które zrealizowało działania pro bono. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za postprodukcję Televisor i Efektura, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. 



Nazwa kampanii:
Podaruj Wigilię
Czas:
2016.11.23
Nadawca:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
Media:
Telewizja, radio, prasa
Wykonawca:
BBDO Warszawa, Papaya, Televisor, Efektura
Adresaci:
Osoby mogące wesprzeć finansowo organizację
Hasło kampani:
Dla starszych samotnych osób święta tracą sens. Pomóż nam to zmienić!





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek