logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szkice węglem z pogorzeliska
31.12.2013
Tematy: Kampanie, Australia, Kultura i sztuka, Pomoc społeczna

Szkice węglem z pogorzeliska

Your browser does not support the video tag.


Australia walczy z pożarami. Serwisy informacyjne pokazują lasy i zamieszkane przez ludzi tereny, przez które przedziera się ogień. Widać ogromne płomienie i gęsty dym. Potem zostaje już tylko pogorzelisko. W tym roku zniszczenia były największe od kilkudziesięciu lat. W październiku domy ponad dwustu rodzin z regionu Gór Błękitnych przemieniły się w popiół.

Australijski Czerwony Krzyż we współpracy z tamtejszymi wybitnym artystami i domami aukcyjnymi postanowił przeobrazić zwęglone zgliszcza w „źródło nadziei”. Zainicjowany został projekt 'Embers of Empathy’ (’Żar Empatii’) , w ramach którego powstaną rysunki wykonane węglem pochodzącym z pogrzelisk. Zostaną one sprzedane na aukcji pod koniec lata. Uzyskane  w ten sposób środki finansowe trafią do potrzebujących pomocy ludzi dotkniętych przez kataklizm.

Niestety, australijski busz płonie często. Jest to związane głównie z tamtejszym suchym klimatem oraz uwalnianiem przez eukaliptusy łatwopalnych olejków eterycznych. Co roku podczas najcieplejszych miesięcy w tym kraju, cały świat obiegają informacje o zmaganiach Australijczyków z ogromnymi pożarami. Walkę z ogniem często utrudniają upały i silny wiatr. Mówi się, że australijskie lato jest czasem surfingu, plażowania.. i pożarów lasów.

Joanna Ćwiertnia



Nazwa kampanii:
Embers of Empathy
Czas:
2013.12.11
Nadawca:
Australian Red Cross
Media:
Internet
Wykonawca:
George Patterson Y&R
Adresaci:
Australijczycy





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek