Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 28.06.2021
Szersza perspektywa
Oto parę historii z czarnoskórymi osobami w rolach głównych. Dwóch nastolatków wchodzi do sklepu i zaczyna się nerwowo rozglądać. Ciężarna kobieta, objuczona siatami i dwójką maluchów, zbliża się do przystanku autobusowego. Z luksusowego coupé wysiada mężczyzna z dużą brezentową torbą. Wszyscy wiemy, co stanie się później, prawda? Już dopowiedzieliśmy sobie dalsze ciągi tych scenek, w głowach mamy ułożone kompletne opowieści. A tymczasem obejrzeliśmy tylko małe wycinki rzeczywistości.
Widen the Screen to równościowa platforma giganta Procter and Gamble na rynku amerykańskim, poniższy film jest jej głównym medium promocyjnym. Więcej o całej inicjatywie można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Widen the Screen
Czas:
2021.3.30
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Procter and Gamble
Media:
film
Wykonawca:
Grey, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka