Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
Szersza perspektywa
Oto parę historii z czarnoskórymi osobami w rolach głównych. Dwóch nastolatków wchodzi do sklepu i zaczyna się nerwowo rozglądać. Ciężarna kobieta, objuczona siatami i dwójką maluchów, zbliża się do przystanku autobusowego. Z luksusowego coupé wysiada mężczyzna z dużą brezentową torbą. Wszyscy wiemy, co stanie się później, prawda? Już dopowiedzieliśmy sobie dalsze ciągi tych scenek, w głowach mamy ułożone kompletne opowieści. A tymczasem obejrzeliśmy tylko małe wycinki rzeczywistości.
Widen the Screen to równościowa platforma giganta Procter and Gamble na rynku amerykańskim, poniższy film jest jej głównym medium promocyjnym. Więcej o całej inicjatywie można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Widen the Screen
Czas:
2021.3.30
Nadawca:
Procter and Gamble
Media:
film
Wykonawca:
Grey, United States
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja